.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه تلاش برای یافتن کوهنورد قائمشهری در دماوند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت : پس از سه روز از مفقود شدن یک کوهنورد ۵۰ ساله قائمشهری تلاش برای پیدا کردن این کوهنورد همچنان ادامه دارد .
تلاش برای یافتن کوهنورد قائمشهری در دماوند ادامه دارد

 

به گزارش شمال نیوز به نقل ازایرنا، هاتف باقر سلیمی : این فرد که عضو یک کوهنورد از قائمشهر بود عصر روز چهارشنبه مفقودی در دماوند مفقود شده است و مفقودی وی از سوی هم گروهی هایش به شماره تماس ۱۱۲  امداد و نجات هلال احمر گزارش شده است .

 

وی ادامه داد :این گروه کوهنوردی که از ضلع شمالی قصد صعود به قله دماوند را داشتند که فرد مفقود شده بدلیل ارتفاع زدگی از گروه عقب ماند و به تنهایی به سمت قله رهسپار شد.

 

به گفته معاون هلال احمر مازندران پس از اعلام مفقودی این کوهنورد به شماره تماس مذکور تیم تخصصی امداد و نجات کوهنوردی استان مستقر در پایگاه رینه آمل به ضلع شمالی دماوند اعزام شده است و تیم در حال جست و جو برای یافتن این فرد است.

 

وی با اشاره به شرایط جوی مناسب و استقبال بیشتر کوهنوردان برای صعود به قله دماوند گفت : بدنبال افزایش حضور کوهنوردان در این منطقه متاسفانه حوادثی نظیر مفقودی ، پرت شدن از کوه و مصدومیت را شاهد هستیم.

 

به گفته باقر سلیمی از پنجشنبه هفته گذشته تاکنون علاوه بر مفقود شدن این کوهنورد قائمشهری ، ۲ مصدوم نیز توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر مازندران به پایگاه هلال احمر در رینه آمل منتقل و پس از آن به بیمارستان میلاد تهران منتقل شدند .

 

تلاش برای یافتن کوهنورد قائمشهری در دماوند ادامه دارد

 

درخواست بالگرد برای انتقال کوهنورد مصدوم 

 

معاون هلال احمر مازندران همچنین از درخواست بالگرد برای انتقال کوهنورد مصدوم از قله دماوند خبر داد و گفت : یک تیم کوهنوردی ۳۰ نفره که از مسیر ضلع جنوبی قصد صعود به این قله را داشتند که یکی از اعضا دچار ایست قلبی شد .

 

وی افزود : پس از تماس مردمی به شماره ۱۱۲ و بروز چنین اتفاقی برای این کوهنورد درخواست برای اعزام بالگرد به جمعیت هلال احمر کشور اعلام شد و باموافقت این نهاد بالگرد برای انتقال این بیمار کوهنورد به قله اعزام می شود .

 

به گفته باقر سلیمی جمعیت هلال احمر مازندران چهار تیم تخصصی امداد و نجات کوهنوردی در پایگاه آمل دارد .

روز گذشته نیز یک کوهنورد اصفهانی در ارتفاعات علم کوه سقوط کرد که بدلیل شرایط جوی نامناسب بالگرد اعزامی هلال احمر نتوانست در منطقه فرود کند و امکان انتقال جسد کوهنورد فراهم نشد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.